Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 27 mei 2016

Oude doos

Hoe doen jullie dat met jullie foto's? Maken jullie ze met een camera of pakken jullie gewoon de Phone? Omdat de lens van mijn Phone laatst stuk was, pakte ik mijn camera maar weer eens. Dat beviel zo goed, dat ik hem weer standaard in mijn tas heb. En dus ook gebruik. Alleen die geheugenkaart... Geen idee waarom, maar ik vind het een gruwel om hem leeg te gooien. Dus maak ik een paar foto's, kaart vol. Dan gooi ik er weer een paar weg en gaat Miss Papparazzi weer door. Tot de volgende melding natuurlijk. Zo zitten er nog foto's op van jaren geleden. Die deel ik vandaag met jullie, mijn oude doos!

Andalusiƫ

Ergens in Zuid-Spanje... Waarschijnlijk Sevilla. Ik word nog steeds blij als ik deze foto voorbij zie komen. Dit was een werktrip, zo fijn!

Herperduin

Mijn petite Francaise die zichzelf minimaal even groot vindt als haar boxervrienden. Op Herperduin natuurlijk, onze favoriete hotspot.

Bulldog

Miss Anne, hier nog met puntoortjes. Inmiddels zijn we twee bloedoren en dus twee flaporen verder.

Begrafenis

De begrafenis van de buurman, hij werd slechts 35 jaar. Veel te vroeg...

New York

Wat een geweldige stad. Zoveel te doen, zoveel te zien. Hier wil ik heel graag naartoe terug. En dan niet voor de highlights, maar om lekker door Soho te struinen, een dutje te doen in Central Park, een paar (ahum) thrift shops induiken...

Beugel

Mijn beugelfeestje! Alweer ruim drie jaar geleden ging mijn beugel eruit. Ik ben nog steeds zo blij dat ik die beugel genomen heb, het is echt een van mijn beste beslissingen ooit.

Ibiza

Een stilleven uit Ibiza. Heel Wabi Sabi, toch?  

Ik wens jullie een heel fijn weekend en mochten jullie ook jullie oude doos willen delen: leuk!
Mirjam X

2 opmerkingen:

  1. Foto's uit de oude digitale doos :) Dat stilleven is inderdaad heel Wabi Sabi. Kun je van NY niet zeggen, alhoewel ik daar ook eens heel erg graag hen zou willen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien als je off the grid gaat Lien, niet de geeikte sights, maar tijd neemt voor de kleine dingen.. X

      Verwijderen