Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 11 oktober 2014

Wellicht

Wellicht

Wellicht zijn alle draken in ons leven
uiteindelijk wel prinsessen die er in angst en beven 
slechts naar haken
ons eenmaal dapper en schoon te zien ontwaken.
Wellicht is alles wat er aan verschrikking leeft
in diepste wezen wel niets anders dan iets
wat onze liefde nodig heeft.

Rainer Maria Rilke

Dit gedicht werd tijdens de cursus mindfulness gedeeld en ik vind het zo mooi dat ik het graag met jullie deel. Binnenkort meer over de mindfulness! Fijne avond allemaal,

M xx

4 opmerkingen: