Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 27 oktober 2014

Reclame

Hebben jullie het al gehoord? De November Geefmaand 2013 krijgt een vervolg. Op dit moment zijn we al met z'n 52-en, maar er kunnen er natuurlijk altijd nog veel meer bij. Wat het inhoudt? Iedere dag van de maand november iets geven. Het maakt niet uit wat het is, het maakt niet uit aan wie. Je mag voor iemand koken, een oud dametje helpen oversteken, een Random Act of Kindness uitvoeren. Jij bepaalt het, het is jouw Geefmaand. Okay, je deelt hem dus met tientallen anderen. En dat is leuk!

Vorig jaar ontstond er een hele community, die elkaar inspireerde en motiveerde. Het zou natuurlijk super zijn als dat dit jaar weer gaat beginnen, dus zijn er deze keer twee plaatsen waar de ervaringen gedeeld kunnen worden: op Facebook is de groep Geefmaand November 2014 geopend en er is een blog op Wordpress: http://geefmaand.com/ Je kunt je bij beide groepen aanmelden of bij een van de twee. Wat je wil.

Dus............... doen jullie mee? :)

1 opmerking:

  1. Yeah, reclame! Ik zie trouwens dat je tabblad onderaan de titel van je blog er nog staat, en dat die naar de blog van vorig jaar verwijst

    BeantwoordenVerwijderen