Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 10 augustus 2014

What's new Pussycat? Lallalala........ by Mirjam Down Under

Je zult toch maar ex-zwerfkat in Uithoorn zijn. Men, dan heb je het voor elkaar! Dan word je iedere dag door Els en Annemieke en hun vele fantastische vrijwilligers geknuffeld, gekamd en van je natje en droogje voorzien. Tenminste, als je daar behoefte aan hebt. Zo niet, dan word je helemaal in je waarde gelaten. De tweebeners kennen hun plek als lakei van de ruim zestig katten.

Maarre, alle gekheid op een stokje, de dames van Help de Zwerfkat doen fantastisch werk voor de poezels die bij hen hun laatste huisje hebben gevonden. Huis? Zeg maar gerust paleis. Alles wat ze doen, staat in het teken van de katten. Zo mooi om te zien en daar een kleine bijdrage aan te mogen leveren!

Dus. Mocht U nog wat tijd over hebben, vrijwilligers zijn altijd van harte welkom. U zult worden betaald in dankbaarheid en kattenknuffels. Goede deal, toch? En mocht er nog wat ruimte in de porto zijn, dan is een donatie ook welkom. Help de Zwerfkat ontvangt namelijk geen enkele subsidie en geloof me maar, iedere Euro gaat rechtstreeks de buik in van Herman, Badr Haari, Angel en Tante en Streep enenenen....



2 opmerkingen:

  1. Niks voor Anne zo'n katje in huis :-) Haha, Illie heeft haar brief dit keer niet verscheurd. Ze is erg blij met haar nieuwe penvriendin, tenminste iemand die haar begrijpt!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik durf het niet aan.... En mijn ogen jeukten ook behoorlijk, dus ik denk dat dat niet zo'n goed idee is. :) Een tweede bulletje zou ik soms ook wel willen, maar vrees dat er echt maar 1 Queen in the House is en we weten wie dat is....

      Verwijderen