Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 5 augustus 2014

Oma zei... by Mirjam Down Under

Zei jouw oma vroeger ook dat je ALTIJD moest zorgen dat je een nette onderbroek aan had? Zo eentje zonder rafels en vlekken. Als het even kan. :) Want stel dat je een ongeluk krijgt, dan zou je met rafelige onderbroek en al op de brancard geladen worden. En die knappe broeders en de hele buurt zouden je rafels dan zien. Schand voor de buurt!

Vanwege m'n jubileum van laatst werd ik vandaag bij de doktersassistente verwacht. Met keurig nette onderbroek, geschoren en gebodylotionde pootjes. De vorige keer vergat ik door de zenuwen iets vitaals uit te doen bij de afspraak, vond ik best grappig. Assistente niet, jammer! Deze keer ging alles goed, prettig. Nu nog even wachten op de uitslag, zucht.

4 opmerkingen:

  1. Wijze oma ... je weet maar nooit :-) Uitslag is vast en zeker helemaal oké! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfffffft nee dat heeft mijn oma nooit gezegd. Die onderbroek kan ik inkomen (en dan ook bijpassend bij je bh - niet dat ik dat doe), Wachten op de uitslag duurt lang. Bij mij moest het 3x over tjonge hee en toen alsnog doorgestuurd naar het zkh. Niks aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ja en als je dan daadwerkelijk een keer op die brancard ligt en je hebt dan niet dat mooie nieuwe en bijpassende setje aan denk je er wel aan. Maar als de schaar er dan in gaat ben je toch blij dat het maar een "oud" broekje is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jeetje, dat onderzoek, niet leuk! Haha, moest lachen om je rafelonderbroeken :)

    BeantwoordenVerwijderen