Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 11 juli 2014

Bio by Mirjam Down Under


Laatst was ik toch bij de bioboer hier om de hoek? De stap is gezet, ik ben nu een biokokkin! Maar voor het zover was.... Vandaag mocht ik mijn pakket voor het eerst ophalen. Hier ergens in de Graaf. Het leek wel of ik ging schatgraven! Vanmorgen zit dit briefje met instructies in mijn brievenbus:  "U rijdt naar deze locatie. Daar parkeert U Uw fiets (voor een minimaal voetstapje, he? Logisch.) bij nummer zoveel en dan draait U naar links. Daar ziet U een garage, daar loopt U omheen. Kruipdoorsluipdoor beweegt U zich om het kippenhok. Let op, kippen niet wakker maken, ze bijten! Dan ziet U een pergola bedekt met rode rozen, daar gaat U onderdoor. En dan ziet U een grote X, daar staat een schop. Daar vindt U Uw pakket! Enne, bedankt voor het omploegen van de tuin!" Zeg Miss Down Under, is dit niet een beetje overdreven? Zo was het vast niet. Okay.. Het bericht kwam per mail. Maar verder!

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha en ik zie het je al helemaal doen. Geen tomtom die je kan helpen. Wwwhhhaaa HELP!
    Maar volgens is het geluk. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahah... ik zou me anders wel gehaast hebben om dat pakketje gaan op te halen :-)

    BeantwoordenVerwijderen