Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 23 mei 2014

Candy Shop by Mirjam Down Under

Let's go to the Candy Shop van 50 Cent - wat een foute vent, maar wat een lekker nummer! Vandaag was ik in mijn candy shop, de boekhandel. Voor mijn verjaardag had ik een prachtig boek gekregen, de Boekendief van Marcus Zusak. Nog niet gelezen? Echt doen! Maar ja, dat boek had ik dus al. Op naar de boekhandel dus, om een ander boek een goed tehuis te bieden in mijn boekenkast. Het verbaasde me dat ze me niet vroegen of ik mee wilde eten, want het duurde wel even voordat ik mijn keuze gemaakt had. Na flink wat keuzestress ben ik voor Stormvogel gegaan van Conn Iggulden. Volgens de achterflap is het een epische roman van een groot verhalenverteller, en het begin van een onmisbare leessensatie. Dat belooft dus nog wat. Nu ben ik wel benieuwd wat er in jullie candy shop staat! :) 

1 opmerking: