Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 6 april 2014

Kever by Mirjam Down Under

Museumweekend! Altijd leuk om eens iets nieuws te proberen. Op naar het Van Abbe dus, in Eindhoven. Daar had ik veelbelovende dingen over gehoord. En die berichten kloppen! Het gaafste stuk (althans in mijn bescheiden mening) was een kever die op z'n koppie hing. Een auto dan, he? Nog gaver: het object diende als schommel. Of ik er in wilde. Dat liet dit grote kind zich natuurlijk geen twee keer zeggen! Een paar kindjes aan de kant geduwd, nix ervan, deze mevrouw was eerst! En het was echt koel, er zat zelfs tv in, wow! Dus mochten jullie een keer nix te doen hebben op een druilerige zondagmiddag, zeker gaan!


 Jaja, dit is 'm!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten