Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 14 april 2014

Highlights


Zo.... Waren we weer! Met nog een paar Scheveningen-foto's. Wat hebben we een mazzel gehad met het weer, het was heerlijk. Vooral op donderdag was het helemaal niet druk. Bij de strandtent waar we zaten, waren maar drie tafeltjes bezet. De service was dan ook prima, lekker relaxed. Daar heb ik m'n boek uitgelezen, De som der dagen van Paula Allende. Het is de opvolger van Paula. Nog niet gelezen? Zeker doen! Ik heb meerdere keren met de tranen in m'n ogen gezeten. Prachtig! Wel een beetje jammer dat we niet welkom waren bij het Kurhaus...


Natuurlijk heb ik ook schelpen verzameld! Ik kan ze gewoon niet laten liggen. Zeker nu, ik wil echt, echt de woonkamer onder handen gaan nemen (jaja, de plannen worden concreter) en de meeste schelpen zijn zo mooi, een goede inspiratiebron. Waarover meer later. :)
 
 Anne was moe! Best zwaar werk hoor, zo'n vakantie. Ze vond het strand heerlijk. In eerste instantie was alles wel erg groot en best een beetje eng. Dicht bij Vrouwtje in de buurt blijven dus! Beetje bij beetje kwam ze los, mooi om te zien. Alleen die golven, die bleven toch wel raar. Niet erg, ik had niet zo'n zin in een Anne-gierton. Als een echte bull werd er lekker gek gedaan op het strand, maar als we dan op onze kamer waren.... Was ze toch best moe!

Ja, een shadow selfie! Vinden we leuk. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten