Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 7 april 2014

Alternatieve toer by Mirjam Down Under

De dames gingen vandaag op de alternatieve toer! Miss Anne heeft al behoorlijk lang last van jeuk, het vloerkleed ondergaat hier regelmatig een flinke schuurbeurt. Omdat er door de DA een voedselallergie vastgesteld is, eet Mme al een paar jaar hypo-allergeen. Dit jaar was de jeuk zo erg dat er een Prednison-prik aan te pas kwam. Houden we niet van, maar ja.... Soms moet je wel. Prik heeft alleen nietveel gedaan en om nou ook nog tabletjes te gaan geven? Liever niet.

Op dus naar Nijmegen waar Miss Anne gebioresoneerd werd. Dat was apart! Na de intake werd Miss Anne voor een koperen plaat gezet en werd er met een soort wichelroede gewuifd. Dat was een leuk stokkie! Nee Anne, dat mag niet!

Uit de bioresonantie bleek dat Miss Anne helemaal geen allergie heeft. U snapt, Miss Down Under viel bijna van haar stoel. Mme heeft last van een schimmel en die kan ook jeuk veroorzaken. En de oogontstekingen die ze ook regelmatig heeft. En winderigheid. Ah... Dat verklaart een hoop.

Na nog wat babbelen over multimineralen, spiegelen en aanverwante artikelen reden de dames met een vol en vermoeid hoofd weer huiswaarts. Eerst even verwerken, nadenken en dan ermee aan de slag!

2 opmerkingen:

  1. Huh? Dat is wel wat anders. Hopelijk gaat die vervelende jeuk nu weg. Een vette lebber van de Franse heren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat dit voor Anne gaat helpen. Ik natuurlijk wil ik er nog alles over horen. X

    BeantwoordenVerwijderen