Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 17 maart 2014

Nespresso by Mirjam Down Under

Een stretto voor Sjors en een latte voor mij.... Tja, als de knapste man van de Nespressoreclame voorbij komt, dan kun je natuurlijk geen oploskoffie serveren, wel? Vanavond wordt alles doorgegorgeld en morgen wordt het eerste bakkie geserveerd. Daar hebben we nu al zin in! Wel een puntje van kritiek lieve Dolce Gusto: kan de gebruiksaanwijzing de volgende keer weer gewoon met het alfabet? Die plaatjes, daar kan Miss Down Under niet zoveel mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten