Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 18 maart 2014

Bandje by Anne & Vrouwtje Down Under

Omdat Miss Anne nog wel eens aan haar bloedoor krabbelt en dat niet de bedoeling is, had Miss Down Under het lumineuze idee om Anne een zwembandje om te doen. Opblazen en het krabbelen is verleden tijd. Helaas heeft Miss Anne zo'n brede nek dat het bandje maar net over dr koppie gaat en dan zit het al redelijk vast. Nog een keer omslaan, want anders is bandje veel te breed. Ziehier het resultaat. Vrouwtje heeft nog een poging gedaan om het bandje op te blazen, helaas. Dus, mocht iemand nog interesse hebben in twee zwembandjes, een is nooit gebruikt, de ander slecht een keer, dan U meldt zich maar. En waarom Anne zo up close and personal op deze foto staat? Vrouwtje had een mandarijntje in de hand en die was lekkur!

1 opmerking:

  1. Haha, jij hebt creatieve ideeën! Dat ze mandarijntjes zo lekker vindt....

    BeantwoordenVerwijderen