Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 20 oktober 2013

Buy Nothing New, Kikker leest! & Weg is Weg

Ben ik weer! Even een update van alles waar ik nu mee bezig ben. Met de Buy Nothing New Month gaat het heel goed. Nou moet ik wel zeggen dat dat onder andere komt omdat het ontzettend druk is op het werk. Ik heb amper tijd om het centrum in te gaan dus dat komt mooi uit!

Ik heb het eerder al aangekondigd, ik doe mee met Kikker leest! Je stuurt dan drie andere boekenwurmen jouw tips. Het is dan wel leuk om iets kikkerachtigs mee te sturen. Ik kon geen leuke kikkerkaart vinden, maar deze kikkertjes keken me zo vriendelijk aan bij de Hema... Deze heb ik dus meegenomen, net als een leuk kaartje voor iemand. Gewoon, zomaar. Dat had natuurlijk makkelijk in november gekund. Maar ach.. Ook heb ik een cadeau geregeld voor een collega die net een kindje gekregen heeft, een besteksetje van Nijntje met de naam van de nieuwe aanwinst erin gegraveerd. Dat doen we voor alle collega's en ook dat kon niet tot november wachten. En verder..... bijna niets. Ja, wat dingen in de supermarkt die ik niet perse nodig had. Zoals een zak truffelkruidnoten en stroopwafels. Binnenkort zie ik mijn collega's uit het buitenland, dan neem ik ze maar mee. Want dat suikervrij eten, dat wordt anders wel heel erg lastig!

Met mijn algehele opruimactie gaat het ook goed, ik zit op de helft! Ik wilde een jaar lang iedere dag iets wegdoen. Inmiddels ben ik drie maanden bezig... Er komt ook weer genoeg binnen, hoor. Dat dan weer wel! Een collega gaat binnenkort naar het buitenland en hij deed zo'n 50 Engelstalige thrillers weg. Kom maar bij tante Mirjam! Daar ben ik me nu doorheen aan het werken, heerlijk. Zo fijn om zo op te ruimen...

Dat was het weer, jullie zijn weer op de hoogte! Hele fijne week gewenst, groetjes!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kikkers. Ik kijk al uit naar je tips

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi. Morgen een stukje over ju op mijn blog. Dus ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Benieuwd wat welke leestips jouw kikkers gaan vertellenç

    BeantwoordenVerwijderen