Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 8 september 2013

29 Dagen Geven

Wie doet er mee? In november gaan De Verdubbeldame en ik, samen met een flink aantal andere Verdubbelaars 29 Dagen Geven. Wat dan? Tja, dat kan alles zijn. Tijd, onverdeelde aandacht, een kopje koffie. Een glimlach, een donatie, een lief kaartje. Afgelopen jaar heb ik dit al een maand gedaan, alleen heb ik toen niet opgeschreven wat ik gegeven had. En voor de ervaring is dat wel beter. Dus...... Doe mee en ervaar wat het met je doet!

En voor nu wens ik jullie een hele fijne en zonnige zondag! x

2 opmerkingen:

  1. Ik heb al veel over het boek gelezen op blogland..
    Zou hem ook wel eens willen lezen, maar de bieb bij ons heeft hem niet en krijgt hem niet :( en kopen vind ik wat et duur...

    En tja, geven.. ik doe het al zo vaak.... niks fijner dan dat! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen