Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 11 augustus 2013

Verwend!


Hartstikke verwend ben ik. Door Dierbewustleven op Feestboek. Ze hadden een Give Away, als je hun verslag van het bezoek aan de Egelopvang in Den Haag deelde & likete, dan kon je een heel leuk pakket winnen. Een egelpakket, uiteraard. En, tada! Gewonnen dus! Geweldig toch? Met de puzzel en de potloden ga ik mijn neeffies blij maken, de mok houd ik lekker zelf. En het andere materiaal ga ik ook delen, kunnen meer mensen lezen over de egel en de superopvang in Den Haag.

Trouwens... wisten jullie dat de egel ook jullie steuntje in de rug kan gebruiken? Gedurende het hele jaar, maar zeker met het hete weer van laatst. We zijn gewend om de vogels van allerlei lekkers te voorzien, maar ook de zoogdieren in de buurt zoals de egels kunnen wat hulp goed gebruiken.

Daarbij: het is heel eenvoudig. Met een bakje water zijn ze al helemaal gelukkig. Geen melk lieve mensen, echt niet!! Melk is niet goed voor elk en al helemaal niet voor een egel. Wat ze wel heel aangenaam vinden is kattenvoer. Wel ervoor zorgen dat de katten er niet bij kunnen.. Dat kun je doen door het schoteltje of voer in een doos te zetten met een opening op egelgrootte.

Vindt de egel fijn!

3 opmerkingen:

  1. wowwwww feliessss met deze wel heel bijzondere prijs
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi pakket zeg, wauw!
    en wat een mooie blog ook, ook hier volger geworden xxx

    BeantwoordenVerwijderen