Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 31 maart 2013

Veertig Plus

Ik niet, hoor. En Zusje ook niet, al viert ze vandaag haar verjaardag. Nee, er zijn hier al meer dan veertig dingen weggegaan. En dat in de Dertig Dagen Challenge. :) Het gaat dus lekker. Sterker nog, het verbaast me hoe makkelijk het me afgaat. Ik dacht dat het me moeilijker zou vallen, dat ik echt op zoek zou moeten gaan. Tegelijkertijd ben ik wel vrolijk doorgegaan met mijn bezoekjes aan de Kringloop. Hoewel er dus veel is weggegaan, komt er nog regelmatig iets het huis ook in. Misschien dat ik toch maar volgens het One in, One out principe ga werken. Sleep ik weer iets mijn hol binnen, dan moet er ook iets weg. Kom ik nog op terug!

Tot nu toe zijn er voornamelijk boeken en magazines weggegaan. En cadeautjes, keurig uit de cadeaukast. Die vijf verjaardagen komen deze maand als geroepen! Deze boekjes gaan zodadelijk naar Zusje, ze is namelijk caissière. Ik doe zo min mogelijk aan K's, btw. Laat Zusje toch Krista heten... ;)

Jullie nog plannen voor de Paas? Anne & ik gaan zodadelijk naar de verjaardag, we gaan bowlen! Altijd leuk. Iemand nog naar de meubelboulevards morgen? Mij niet gezien, hoor. Ik ga bij de buurtjes een bakkie doen, kan ik de buur meteen lief aankijken. Ik heb nog een droger uit het jaar nul die met de verbouwing perse (van mij) naar boven moest. Die heb ik tot nu toe maar liefst nul keer gebruikt, dus Mijnheer Oud IJzer mag 'm een keer komen ophalen. Niet dat er nog zoveel ijzer aankomt, droger is behoorlijk aan het roesten. 

Fijne dagen, geniet ervan!

2 opmerkingen:

  1. Wauw goed bezig zeg. al meer dan 40 stuks. Ik geloof dat ik er niet aan hoef te beginnen, want dat is niet mijn sterkste kant :D

    1ste paasdag verloopt lekker rustig heerlijk stuk met mijn mannen ;-)
    2de paasdag zijn we samen met de fam. gezellig eieren zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn aan huis gebonden door onze paashommel, heeeeerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen