Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 2 maart 2013

Feest!

Wow, 40 volgers! En dit is blog nummer 300, jeuj! Vandaag was ook nog dag 200 voor mijn andere blog, Mirjam Down Under. Dat moet natuurlijk gevierd worden. Hoe precies, behalve de bubbels natuurlijk, daar ga ik nog even op broeden. In de tussentijd heb ik deze kortingsbon te geef. Hiermee krijg je 15 Euro korting op je eerste HelloFresh Box. Je wordt wel geacht minimaal twee boxen af te nemen en de bon is zestig dagen geldig. Voor meer info, ga naar hellofresh.nl Ik hoor het wel.... En mocht iemand me zoeken, dan zit ik op m'n ei. ;)

6 opmerkingen:

  1. Ook hier gefeliciteerd ;-)
    En weer proost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, lieve Mirjam!
    Op nog vele blogjes.
    Voor mij geen hellofresh maar ziet er wel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliess met je volgers meis, enne morgen kom ik verder lezen, ik zag de link bij jenneke, dus ik ga zo wel ff op me fb een link zetten, maar me hoofd wil ff niet meer, dus morgen kom ik hier lezenx
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefelicitaart!! ik ben benieuwd naar je ei hihi.

    Leuk idee die HelloFresh, maar zoals je me kent niet echt iets voor mij denk ik :D

    BeantwoordenVerwijderen