Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 24 oktober 2012

Dag 333 Het washok - alweer


De laatste tijd ben ik met van alles en nog wat bezig, behalve met het opruimen. En dat is te zien. Wat een bende is het hier weer! Ik ben trouwens nog steeds heel blij met het besluit om m'n strijkplank hier neer te zetten. Ik was bang dat het een barrière zou zijn, dat ik de plank minder gauw zou pakken, maar dat valt reuze mee.

En na een paar minuten is dit het resultaat. Wasje gedraaid, Anne's dekjes liggen in het zicht klaar om gewassen te worden. Waspoeder dichter bij, handig. De droger wil ik weg doen, ik gebruik hem niet meer. Het is een oud kreng dat per se mee naar boven moest en sindsdien heb ik 'm niet meer gebruikt. Tja. Nog even een sterke buurman charteren en de oudijzerboer bellen en dan vertrekt het masjientje. Zooo.. Klaar!

2 opmerkingen:

  1. Ja dat krijg je als je een porch hebt hé, dan kun je je wasje altijd buiten hangen. Al moet ik zeggen handdoekjes in de droger is toch wel lekker hoor worden ze lekker zacht van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, was ik niet de enige die vandaag in't washok bezig was ☺ En ook bij mij was het een "weer" klusje.

    Maar ik ben toch blij als mijn droger het weer doet. Het wasdrogen op de veranda is voorlopig geen optie meer. Er is een vogel gaan wonen op de veranda. Ik weet niet welk soort het is, maar ik vermoed dat het om een schijtlijster gaat...
    Dat gaat iig niet samen met schone was, kwam ik achter. Dus ik was dan wel milieuvriendelijk bezig, maar bij slecht weer kon ik het beddengoed over alle meubels draperen.

    BeantwoordenVerwijderen