Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 14 oktober 2012

Dag 324 De ineenlaagklaartex van de Karwei - laag 2


De Karwei weet het leuk te brengen, maar de tex dekt echt voor geen meter, hoor. Ben vanmorgen maar weer eens aan het werk gegaan, maar godzamme... Voor een verf die in een laag mijn muurtje spierwit zou moeten toveren, vind ik het nogal tegenvallen. Misschien is het maandagochtendverf?? Ben er zoooo klaar mee... Figuurlijk dan, want deze muur moet echt nog een keer. Ik zou 20 vierkante meter met een pot moeten kunnen doen, mooi niet. De vorige muur en deze heb ik allebei twee keer gedaan en de pot is bijna leeg. Wat een volksverlakkerij!

Vanmiddag had ik een verjaardag, daar was de huiskamer met verf van de vakman in een laag meer dan spierwit. Een andere muur was in een laag heel mooi grijs. Dus.... De voor- en nafoto's ga ik opsturen naar de Karwei en voor verf ga ik daar nooit meer naartoe. Ze zoeken het maar uit!

2 opmerkingen:

  1. dacht ook eens goedkoop en snel uit te zijn met een eigen merkje van karwei, Rood nog wel dus dacht joh dat dekt altijd.....niet dus kon er een 2e en zelfs een 3e pot bij halen....zulks baaaaaalen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA beter iets meer betalen en goed spul hebben dat in een keer dekt dat tig keer ergenis :-(

    Succes ooit wordt het echt mooi geloof me X

    BeantwoordenVerwijderen