Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 7 oktober 2012

Dag 318 The Bedroom

 

 Laag een van muur twee is een feit! Zonder enige illusie over de ineenkeerdekkende tex van de Karwei ben ik vanmorgen weer aan de slag gegaan. Maar goed ook, want nee, de tex dekt nog steeds niet in een keer. Hoewel het op deze foto wel meevalt. Maar geloof me maar! Ach ja, stel je voor dat ik niets te doen zou hebben... ;) Ondertussen ben ik ook nog steeds bezig met de tijdschriften: 


Links blijft zowiezo, rechts ben ik gewapend met een blokje post-its aan het uitzoeken. Post-it op een interessante pagina, of ik bekijk het item op het wereldwijde web of ik maak er een copietje van. En dan kan het tijdschrift weg. :)


Dit stapeltje is al weg! En dan is vandaag ook nog dag 31 van mijn Klusjesmaand... Daarover later meer!

1 opmerking:

  1. Wat leuk een blogje wijden aan opruimen, dat maakt het dan weer wel zo leuk! Poetsen is niet zo mijn ding, maar van opruimen kan ik erg blij worden, haha. Leuke achtergrond, die heb ik ook een jaar gehad, paste wel bij mijn keetje vond ik.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen