Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 1 oktober 2012

Dag 311 Texen


Zo... Gisteren de tweede laag tex aangebracht op het muurtje. En ja, dat is idd de tex die in een keer dekkend zou zijn. En nee, hij dekt nu nog steeds niet helemaal! Op een paar plaatsen komt toch het paars er weer onderdoor. Volgende week ga ik weer verder met een volgend muurtje en dan ga ik meer foto's maken. Als het weer zo gaat als nu, ga ik ze opsturen naar de Karwei. Alsjeblieft, veel plezier ermee.

In ieder geval ben ik nog steeds heel erg blij met de kleur achter heb bed en door het wit komtie nog beter uit, fijn!

2 opmerkingen: