Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 20 september 2012

Dag 301 Uitstapje

 Zucht.... Dit is mijn werkplek. Ik was al nooit zo van de Clean Desk Policy, bij mij mag gezien worden dat er gewerkt wordt! Maar dit is wel heel erg. Het is gewoon ontzettend druk, daar komt dit door. Maar niettemin, een kwartiertje opruimen moet er toch nog vanaf kunnen. Hup, hup aan de bak!

En vijftien minuten later zag het er zo uit. Ben er nog lang niet, maar er is zowaar meer bureauoppervlak te zien. En zoals ik best wel weet, geeft dat rust. Binnenkort verder!

4 opmerkingen:

  1. Ik hou wel van zo'n gezellig rommelig buro!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij een hoop dingen die "klaar moeten liggen", en die je in het zicht wilt houden. Klopt dat? Ik heb dat ook. Alles wat ik (netjes) opruim maakt kans om vergeten te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha je opruimdrift slaat over naar je werk ;) Weer goed bezig geweest :D Lekker doorgaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen