Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 17 september 2012

Dag 298 Hortensia


Laatst kreeg ik de tip van Hendrik-Jan de Tuinman om mijn hortensia's te snoeien. Geen overbodige luxe, want ze staan al jaren in mijn tuin en ik heb ze nog nooit gesnoeid... Nu werd het echt tijd, ze werden veel te groot. Ik houd wel van een beetje hortensia, alleen hangen de bloemen op de grond en dat vind ik wat minder. Aan de bak dus met de schoeisnaar!


En na zo'n 15 minuten was dit nog over van mijn hortensia... Ik had er nog een willen doen, maar helaas, de kliko zat vol!

3 opmerkingen:

  1. oooops......deze snoei doe je in het voorjaar! Nu heb je kans dat ze de winter niet overleeft.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sjjjjjjjit!! mooie HJ de tuinman was dat... ben ik ff blij dat de kliko vol zat. rrr....

      Verwijderen
  2. goed inpakken met de vorst mischien loopt ze dan toch nog uit volgend jaar , wel lekker drastisch terug gesnoeid

    BeantwoordenVerwijderen