Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 7 september 2012

Dag 289 De Schouw




Ongemerkt kruipen de troepjes zomaar terug het huis in en proberen ze de boel beetje bij beetje weer over te nemen...  Nou zijn dit allemaal geen troepjes, maar toch. Het is veel mooier & rustiger als de boel niet zo vol staat. Ik heb iets heel leuks voor op de schouw besteld, maar dat wordt pas eind september geleverd. Beetje balen, maar om nou zo lang te wachten met een opruimactie? Nee....

Het hert is naar boven, dat mag tijdens de donkere dagen wel weer terug naar beneden, boeddha staat op de badkamer. Mijn varkentjes blijven, daar ben ik zo aan verknocht. De glaasjes komen van een ander deel van de woonkamer/keuken. Voorlopig doen we het maar zo... Nu weer iets verzinnen voor de plek waar de glaasjes vandaan komen!

2 opmerkingen:

  1. Foto in een lijstje ipv in een hoek van de lijst van de spiegel? En dan neerzetten op de plek van de glaasjes? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zo blijft het wel n vers taffereeltje elke keer

    BeantwoordenVerwijderen