Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 30 augustus 2012

ff tussendoor

Allemaal, ik heb een leuke blog ontdekt! Tantje Jannie frobelt, maakt boekjes, kookt en ze heeft een leuke Give Away.... Echt de moeite om even (of lang, mag ook) rond te kijken!

3 opmerkingen:

  1. Klopt, is een leuke site, met een leuke give away!

    Succes met alle klusjes die je deze maand wil doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks voor de tip leuk om ff rond te snuffelen helaas nu niet zoveel tijd, maar natuurlijk ff opgeslagen binnekort maar eens even lekker snufelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij,s leuk ik heb m meteen opgeslagen Thanks voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen