Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 17 juli 2012

Dag 239 Aan de Tex


Er wordt even niet opgeruimd in Clean House Clear Head, er wordt getext deze week! Zoals gebruikelijk, beetje bij beetje. Oftewel, muurtje voor muurtje. Dan breekt het lijntje niet...

De verf had ik al sinds december 2010 in huis, dus het mocht wel een keer. En... verrassing! Ik dacht dat de verf grijs zou zijn. En hij is babyblauw-paarsgrijs. De hele dag heb ik me afgevraagd wat ik er nu echt van vind. En ik weet het: best leuk, maar niet wat ik wilde. Ik tex vrolijk verder, de muur achter het bed wordt een andere kleur. Grijs, hoop ik... ;) Misschien wordt het wel prachtig, zo samen! En anders ga ik maar weer naar de bouwmarkt. Hoe dan ook moet er nog een laag overheen, want de verf dekt niet in een keer.

Met andere woorden: ik hoef me niet te vervelen deze vakantie! :)

4 opmerkingen:

  1. ik vind m wel Zen zo ! zeker als je achter je bed een iets donkerdere kleur gebruikt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat in je vakantie..jij bikkel! :) Maar eerlijk is eerlijk, straks heb je er profijt van. En wie weet oogt de verf morgen anders voor je? Op de foto vind het best mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je het zo ziet op de foto, valt het best mee...misschien in het echie niet? Als je het klaar hebt, en je kijkt er eens een dag tegenaan, kun je altijd nog een andere kleur eroverheen doen.
    Succes ermee!
    Lieve groet, Inge

    BeantwoordenVerwijderen