Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 15 juli 2012

Dag 237 Mailbox revisited


Deze ook maar weer eens aangepakt. En zie hier het resultaat na een kwartier ploeteren:

Het gaat de goede kant op! :)

3 opmerkingen:

  1. Pfttt of je r nooit doorheen geworsteld raakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt wel of ik de mailbox van mijn oudste zie ;-).
    Zelf houd ik het zoveel mogelijk bij, ik heb ook verschillende mappen, waar de mail automatisch in terechtkomt, zodat je inbox niet overstroomt.
    Soms lijkt het inderdaad net, of er geen eind aan komt. Misschien is toch afmelden van bepaalde mails een idee ?!

    Lieve groet, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En kun je nagaan, ik heb deze mailbox pas een jaar of misschien anderhalf jaar.. Nu houd ik de mailbox dagelijks zoveel mogelijk bij en als ik iets (spam!) tegenkom wat ik niet meer wil ontvangen, dan meld ik me direct af. Maar ja.. Het blijft hard gaan. Hoewel: voorheen ontving ik zeker zo'n 25 mails per nacht (mn door Miss FlyLady) en dat zijn er nu al veel minder. Het komt goed!

      Verwijderen