Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 8 juli 2012

Dag 227 - 229 De legkast

 Mijn legkast! Ik ben er best tevreden over, alles ligt op soort. Shirts met ronde halzen liggen bij elkaar, de V-halzen liggen bij elkaar, winter- en zomerkleding ligt apart. Alleen lag de zomerkleding hoog, terwijl de coltruien op grijphoogte lagen. Ervanuitgaande dat het echt zomer is / gaat worden, ben ik de kast maar weer eens ingedoken.
 En een kwartier later is dit het resultaat. De zomer- en winterkleding heb ik gewisseld en weer op nette stapels gelegd. De draadmandjes zijn ontzettend handig, alleen hangen ze wel wat in de weg. Daarom heb ik ze nu hoog gehangen, voorlopig heb ik toch geen panty's en pantykousjes nodig. Hoop ik. Mooie gelegenheid om alles na te kijken, deze twee mogen weg. Hup in de zak!

1 opmerking:

  1. gisteren weer eens m,n vorig jaar witte jurkje geprobeerd hihi vind het nog steedss n hobbezak dus die kan op MP
    wel zo handig af en toe je kast in te duiken ruimt lekker op en je weet weer wat je wel hebt en wat niet !dus laat de zomer maar beginnen anders moet je het 1 en ander weer verplaatsen !

    BeantwoordenVerwijderen