Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 5 juli 2012

Dag 224-226 De entree


Wat een weer, he? Het is toch wel echt zomer geworden. Hoog tijd om de winter & tussendoorjassen op te bergen. En mijn oranje hoedje en het roze renjasje en de plastic tassen en de cadeautjes en en en....

Goed gelukt, he? Het roze jasje is van een collega, dat is al terug. Dat zou ik nog wassen, hoefde niet. Okay! Alle jassen wonen weer in de juiste kast, hopelijk heeft de Jumbo binnenkort weer een actie voor de stomerij. Cadeautjes & plaid liggen in de auto, cadeautjes gaan van het weekend naar zusje & neefjes. Hoedje hangt op de tassenboom, samen met een zwarte tas die onder de jassen vandaan kwam. Anne's zondagse tuigje zit ook weer in een laatje. En dan blijft er dit over. Het witte plastic tasje gaat dit weekend ook weg. Toen ik aan het opbergen was, kwam ik wat winterkleding tegen die ik nog op internet wil zetten. Die heb ik alvast apart gehangen, van de week ga ik in de pauze naar het tweedehandswinkeltje. Kijken of ze nog iets willen innemen en of er al wat van mijn zomerkleding verkocht is. Blij!

1 opmerking:

  1. zo dat kwartiertje is weer Goed besteed
    T zet je er wel aan toe echt dingen te ondernemen
    Ik betrap mezelf nog wel eens op laksheid in dingen regelen en doen ahum vaak op het laatste moment @ maar jouw gang is ready for Summer o zo !

    BeantwoordenVerwijderen