Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 31 juli 2012

Dag 252 Lampje

Af en toe heb je zomaar opeens een lampjemoment. Dit is er een! Dit kastje stond eerst op de badkamer, tot de verbouwing. Toen was er geen plek meer (de badkamer is ook veel mooier zonder het kastje) en kwam het kastje terecht op mijn slaapkamer. Handig, want mijn handdoeken en badspullen e.d. zitten erin.

Voorheen hingen allebei mijn badjassen aan het haakje. Een van de badjassen hangt nu in de badkamer en deze badjas... Aan het haakje. Waar die nogal wat ruimte in beslag neemt. En ik draag maar een badjas tegelijkertijd. Lampje! Deze badjas is naar boven, hij hangt boven in een kast. En tada, veel meer ruimte op de slaapkamer!


5 opmerkingen:

  1. Lampje? Volgens mij eerder een tl-buis! ;-) Ik had n collega die in dergelijke gevallen zei: der ging mie n tl baalke branden! In t gronings klinkt het perfect, in t nederlands is t effect wat minder: er ging opeens een tl buis aan!...nee, echt niet zo sterk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha mijn man zei, 'die weet niet wat ze zegt', ik wil namelijk altijd al allerlei mensen (kinderen) adopteren dus pas maar op! Maar volgens mij heb jij niet helemaal meer de leeftijd haha! Succes met opruimen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ik zag de kast en las je koptekst en dacht die wil n lampje In Die kast haha verrassend dat er iets heeeel anders een Lichtmommentje kreeg hahahahaha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zit er in ieder geval veel gezelliger uit :D

    BeantwoordenVerwijderen