Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 6 juni 2012

Dag 198 Het laatste laatje (denk ik)

 En toen was ik alweer bijna 200 dagen bezig. Toen ik begon, dacht ik aan een jaar lang niet genoeg zou hebben. En nu weet ik zeker dat me dat ruim gaat lukken! Ik denk dat dit mijn laatste laatje is. Niet dat ik nu klaar ben, maar het echte grote werk is nu toch wel af. Nu gaat het finetunen beginnen. En de tuin is er natuurlijk nog steeds... Maar goed, ik had nog wat lades met cadeautjes. Dit zijn ze.


En wat zitten ze lekker vol. De onderste kon niet eens meer dicht.


 En dit is het resultaat nu 15 minuten! Deze zit nog steeds behoorlijk vol, maar hij is nu wel gesorteerd en hij kan weer dicht. Ik heb het al eerder gezegd: ik hoef niets meer bij te kopen. Echt niet.

 En dit is de andere la, zo lekker leeg!

Dit gaat er weg, toevallig tref ik Miss Bee aankomend weekend, kan ze mooi een tasje meenemen.

2 opmerkingen:

  1. Wat moet dat een lekker gevoel zijn. Ik ben al ruim over de helft van de 200, maar heb nog een garage, een schuur, een vliering te gaan. Nog even niet aan het totaal denken. Elke dag een beetje en de ene dag ook een beetje meer dan de andere, dan komt dat ook vast goed.
    Jouw cadeautjeslades zien er in elk geval weer top uit. Lekker overzichtelijk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looking good en ook zo lekker snel ! wel leuk die kindersetjes Die is Miss Bee zo kwijt !

    BeantwoordenVerwijderen