Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 8 april 2012

Dag 139 Kiekjes

Ik wist toch zeker dat ik vorig jaar aan deze foto's ben begonnen... Zou je alleen niet zeggen als je deze stapel ziet. Mijn lieve boxer Pepper was net overleden. Mijn dagen waren veel te lang en het huis te leeg. Dus wat doe je dan? Het huis opruimen, dacht ik. Dat was het toch ook niet, gelukkig kwam Anne mijn hart & home vullen! Daarna heb ik de foto's niet meer aangeraakt, tot vandaag. Dit is het resultaat van het eerste kwartier, dit mag allemaal weg. Vakantiefoto's die nooit ingeplakt zijn en ook niet ingeplakt gaan worden. Weg met de foto's, weg met de herinneringen.

Deze mogen blijven, onder andere van een tripje naar Londen, uit, even denken.... december 1991. Denk ik. 

En we sluiten af met een charmante terugblik... :)

1 opmerking:

  1. oei foto,s weggooien brr lijkt me eng maar t ruimt wel lekker op in je huis en in je hoofd
    Jij gaat als n speer in je ordnerkast !! Als ik hier n plaatje van Duimen hoog kon plaatsen stond di er nu bij x

    BeantwoordenVerwijderen