Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 25 maart 2012

Dag 125 Op reis


Ik niet hoor, koffertje. Koffertje gaat helemaal naar Groesbeek, naar haar rechtmatige eigenaresse. Afgelopen september had ik haar geleend, ik ging naar Valencia met Ryan Air en ik was een beetje bang dat mijn eigen koffertje niet aan de afmetingen zou voldoen die Ryan Air stelt. Tja, en nu heb ik koffertje al een half jaar in mijn bezit...

Morgen gaat het koffertje naar huis, mijn moeder komt dan (voor iets anders, hoor) en dan neemt ze het mee. Koffertje gaat naar huis en neemt mee... een coltrui van mij, de kol (das raar, coltrui met een C en kol met een K! volgens de compu hoort het zo, toch apart) is een stukje (hihi, aan mij een steekje!) los, die gaat m'n moeder voor me maken. En ik heb weer een paar Libelles en Margrieten bij elkaar, die mag mams hebben.

Fijne zondagavond allemaal, geniet van de lange avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten