Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 17 maart 2012

Dag 111 t/m 117 De voorkamer


Afgelopen week was zo druk dat ik nergens aan toegekomen ben. Helaas hadden de kabouters ook vrij, hoog tijd voor actie dus. En nu dan maar een keer echt met de billen bloot. Al de tijd heb ik deze kamer in m'n achterhoofd gehad: deze moet ook nog. Hier liggen al m'n belangrijke papieren en staat alles wat ik zo 123 niet gebruik. En meer...

Vandaag ben ik hier dus eindelijk begonnen, een kwartiertje per keer, dan moet het toch lukken? Ik heb eerst alle ordners die open op de grond lagen, in de kast gezet. Daarna de rest maar eens van de vloer af. Dat scheelde al een hele hoop.

Ik wil een verwenpakketje gaan klaarmaken voor een vriendin, de dingen die ik daarin wil doen, lagen verspreid door het huis. Want ik wil dat in een leuk tasje doen. Voor nu een wintertasje (kan nu echt niet meer! ;)) gepakt en daar de dingen in verzameld. Van de week een leuk tasje halen!

Voor nu ben ik al heel happy, en nu ga ik echt doorzetten! Dit ontbijtplateau zat in mijn kerstpakket en had ik eigenlijk een vriendin in de maag willen splitsen. Ze werkt ook bij mij en ze vond 'm leuk. Handig toch, zij en haar vriend er allebei een? Maar goed dat ik het even gevraagd heb... Hun plateau staat ook werkeloos in de kast. Mag dus weg. Morgen meer!

1 opmerking:

  1. wat een giga Leuk dienblad , euh vraagje waar ga je heen met dat plateau ?

    BeantwoordenVerwijderen