Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 5 maart 2012

Dag 105 Afsluitzakjes


Ik ben echt helemaal weg van de afsluitbare zakjes. Ik gebruikte ze al voor mijn snoertjes van de mobiel e.d. en nu heb ik m'n knutseldingetjes er ook in gedaan. Ideaal, oude verpakking is weg, er kan nix meer uitvallen en ze zitten voor altijd bij elkaar! Ben er helemaal blij mee. Deze spulletjes had ik trouwens gekocht voor de Round Robin, die is vandaag op reis gegaan, ben heel benieuwd....

4 opmerkingen:

  1. Ik vindt ze ook heel handig, en ik gebruik ze ook voor van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook fan. Ze gaan zelfs mee op vakantie. Ik gebruik ze ook echt voor van alles. Geweldig spul. Laatst waren ze op bij de super en ik was best een beetje onthand. Dus toen ze er weer waren heb ik meteen een doosje extra gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. slim verzonnen t kan dicht t kan weer open en in 1 oogwenk zie je wat er in zit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hier zijn de glazen weckpotten favoriet om op te bergen ;)

    BeantwoordenVerwijderen