Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 28 februari 2012

Dag 99 Nachkassie


Goh, wat zou ik nou het liefste doen voordat ik ga slapen?? Doordat ik meerdere boeken tegelijkertijd lees, loopt het na een tijdje de spuigaten weer uit. Dus maar eens 15 minuten quality time in de bedroom doorgebracht! De meeste boeken zijn nu naar boven, in de kast met ongelezen boeken. Ja, daar heb ik een hele kast voor... Een boek heb ik op Bol.com gezet, dat heb ik nu al zo'n 3 jaar en ik heb het meerdere keren geprobeerd. Helaas, ik kom er niet doorheen. Misschien dat ik er nog een leuk bedrag voor kan vangen. De thermometer e.d. zijn ook weer opgeborgen, die heb ik hopelijk heel lang niet meer nodig! Fingers crossed....

2 opmerkingen:

  1. whoehaha wat een herkenbaar nachtkastje qua leesvoer alleen ik heb geen thermometer erop liggen maar een omgekukeld vaasje met gedroogde lavendel ;) (Pip weet van nx)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi ik heb niet eens n echt nachtkastje naast mijn bed staat een kistje ooit kerstpakket maar net zo vol als dat van jouw
    Handcremetje lenzendoos lenzenvloeistof Brillendoos bril 2 boeken hihi een paar dikke bedsokken voor deze koukleum oja puzzelboekje pen nagelvijl flesje water , euh snoepjes haha Need i say more . tis net n handtas alles erop wat ik denk snachts nodig te hebben hihi

    dussu ik vind jouw tafeltje nog wel meevallen !! haha

    BeantwoordenVerwijderen