Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 27 februari 2012

Dag 98 No pictures please!


Deze stapel foto's lag al heul lang boven. Hij is ook al meerdere keren verhuisd, van overloop naar kamer, dan weer naar een andere kamer, even opgeborgen geweest in een tasje, maar ja, het tasje had ik ergens anders weer voor nodig.. Ging lekker.

Ik had me bedacht dat ik 1 van de Lomofoto's wel kon gebruiken voor mijn Round Robin, dus dat werd de stapel doorploegen. Hmm.. dan kan ik 'm meteen wel uitzoeken. Gedaan! De dubbele foto's zijn weg, foto's waar ik echt zeker weten nix meer mee ga doen, zijn ook weg. Ik kwam ook nog van die inplakbladen van de Hema tegen en splitjes, dus ik zou de overgebleven foto's kunnen inplakken. Dat wordt een klusje voor een andere keer. Want eigenlijk kijk ik die foto's nooit in... Dat is voor later zorg!

Trouwens, lomo is van Lomography. Dat is een camera met (in mijn geval) 4 lenzen en die maakt 4 kleine foto's die elkaar opvolgen. Daardoor zijn bewegende onderwerpen het leukst. Linksonder liggen een paar foto's van Pepper. Helaas leeft mijn Lomo niet meer, hij leed aan een ernstige vorm van lichtlekkage. Uiteindelijk heb ik maar 1 rolletje kunnen laten ontwikkelen. Maar het blijft me trekken, eigenlijk wil ik wel een keer een andere....

1 opmerking:

  1. hmmm aangezien dit je laatste Lomo foto,s zijn snap ik wel dat ze niet in het vergetelhoekje terecht mogen komen , Toch maar op de to do list zetten denk ik in een mooi album met mischien knipsels erbij een soort story book of zo hihi just brainstorming xx !

    BeantwoordenVerwijderen