Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 17 februari 2012

Dag 87 Bonus


Deze foto had ik gisteren willen uploaden, vergeten.... Meet Anne, mijn 365dagenopruimhulpje! Anne is soms een beetje bezorgd dat ik de 365 dagen haal, als in, dat er niet genoeg te doen is. Ze zorgt dus regelmatig voor een extra taakje voor mij. Hoe attent is dat?? :) Ik bedoel maar...

1 opmerking:

  1. whahaha hier nog 4 van die branieschoppers, dozenvermorzelaars en stempelaars met modderpootjes

    BeantwoordenVerwijderen