Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 9 februari 2012

Dag 80 Nog meer paperwork..


Tijdens mijn zoektocht naar lege cd's kwam ik heel veel papierwerk tegen. Allerlei knipsels over van alles! Folders van vorige tripjes, knipsels over interessante bestemmingen, leuke&ontroerende columns. Echt van alles wat. Ik moest wel erg lachen: afgelopen september ben ik naar Valencia geweest. En nu kwam ik wel 3 verschillende artikelen over.... Valencia natuurlijk tegen. Lekker handig dus. Kortom: deze stapel gaat naar het oud papier, morgen meer!

2 opmerkingen:

  1. Haha hier komen we kranten te kort omdat we elke dag de open haard stoken enu al m,n knipsels en losse rommel ligt dus in die mand om lekker op te stoken hebben we er nog een keer plezier van en haha lachen bij sommige dingen die ik of lex op het vuur gooien blijven er wel eens artikelen in onze handen hangen ff doorlezen en dan Hup de Fik erin hahaha !! Jij bent Goed bezig zeg straks heb je niks meer te Clearen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zou heerlijk zijn als ik aan het eind van deze 365 dagen helemaal nix meer heb om op te ruimen... ik vrees ervoor eerlijk gezegd! maar ik houd hoop! :)

    BeantwoordenVerwijderen