Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 6 februari 2012

Dag 77 Doosje - Stapeltje - Weg!


Mijn collega die ook mee was naar Rome heb ik beloofd mijn foto's op een cd te branden. Ik heb nog plenty cd's, daar zit er vast nog wel 1 tussen waar die foto's opkunnen. Dacht ik. Inmiddels heb ik 1 schoenendoos cd's doorgewerkt en daar zat van alles in, maar geen lege cd die geschikt was om te branden. Foto's van seminars van ruim 5 jaar geleden, foto's van mijn eerste bezoekje aan Rusland, een luisterboek Zakelijk Flirten... Wel lekker opgeruimd!

2 opmerkingen: