Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 29 februari 2012

Dag 100!! Veronica


What was I thinking?? Vorig jaar heb ik dit harig geval voor een prikkie gekocht, ik wilde eens wat anders. Leuk, dacht ik, ik kan 'm als jurkje of als trui dragen. Nja.... Door de vleermuismouwen lijk ik wel een Oost-Duitse kegelstootster, zo breed ben ik!! Dus........ iemand interesse? Misschien leuk voor carnaval? Hij is helemaal fris & fruitig Robijntje. Zelfs de tweedehandswinkel wilde 'm niet hebben, dus als jullie schaapje niet willen hebben, dan snap ik het wel, hoor...

2 opmerkingen:

  1. nou ik persoonlijk vind het dus wel n leuk schaapje denk alleen dat jij en ikke niet dezelfde maat hebben Hihihihi !
    als je er niemand blij mee kunt maken kun je er nog altijd een leuk kussentje van maken !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uh... ebn bang dat ie mij ook zo gaat staan ; ))

    BeantwoordenVerwijderen