Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 9 januari 2012

Dag 50 alweer!


Jaja, ook op het werk heeft het opruimvirus toegeslagen. Ook een verkoudsheidsvirus trouwens, maar goed.

Op mijn computer heb ik een anti-rsi-programma, na 30 minuten zwaar typewerk gaat mijn monitor 5 minuten op slot. Dan ga ik ijverig filen, copietjes maken, opruimen. Dat is althans de bedoeling, in de praktijk komt het meestal neer op koffie & thee halen. Nu probeer ik toch weer die 5 minuten te benutten voor het opruimen. Waarvan hier een voorbeeld! Ik had zo'n lelijk donkerbruin pennenbakje en ik had deze mokken. De mokken heb ik op het werk gekregen en stonden te verstoffen. Mokken in de vaatwasser, pennen uitgezocht en poepiebruin bakje weggegooid! En ik ben blij met het resultaat!

2 opmerkingen: