Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 19 december 2011

Dag 30 Troepjes, troepjes...


De vorige eigenaren van mijn huis hebben de keuken zelf in elkaar geknutseld. Op zich best fijn voor mij, de vorige eigenaresse was nl even groot/klein als ik dus alles is op mijn hoogte. Ik hoef nooit een opstapje te gebruiken! Sommige dingen had ik toch wat anders aangepakt.. Maar goed, ik doe het er maar mee.

Dit is mijn rommelkastje in de keuken, alles ligt door elkaar. Niet fijn! Vandaag dus maar eens het kratje ingericht dat in mijn kerstpakket zat (echt een leuk pakket dit jaar!) en nu is het kastje veel netter...



2 opmerkingen: