Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 16 december 2011

Dag 27 Drup, drup, drup....


Op vriesweer zit ik niet echt te wachten, maar de regen van vandaag vond ik ook niet zo grappig. Vooral door deze lekkage.... Nix uitgesteld, direct actie ondernomen: assurantiebedrijf gebeld en de schade gemeld.

Dit is het dak van de aanbouw, vorig jaar heb ik het dak van mijn huis laten vervangen. Het bedrijf dat die klus uitgevoerd heeft, heb ik nu weer gebeld, zij mogen naar het dak komen kijken. Dan wordt het hopelijk eindelijk goed gemaakt!

2 opmerkingen:

  1. whooo das echt ni leuk hoppelijk lossen de Boys van het bouw bedrijf het snel netjes op !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. drup drup ook hier lekkage maar dan in de keuken het slaat onder de pannen.....nog niet gebeld wel een emmertje neer gezet....zucht

    BeantwoordenVerwijderen