Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 13 december 2011

Dag 24 Daar istieweer!


Blijft leuk, kerstpakket uitpakken... Dit jaar is het pakket echt leuk! Meestal geef ik het grootste deel weg. Of het blijft een jaar in de kast staan en dan geef ik het alsnog weg. De grote stamppotpan van 2 jaar terug bijvoorbeeld en de stamper. Dit jaar mooi niet! Het meeste heb ik al opgeborgen, alleen deze dingetjes... Daar zoek ik nog een goed tehuis voor! Wordt waarschijnlijk mijn mammie.

2 opmerkingen:

  1. whoehhahaha dan hadden we vorig jaar hetzelfde kerstpakket !!
    nou ja Alex z,n pakket en m,n zoon werkt bij hetzelfde bedrijf dus ik had m x 2 hahaah
    we hebben er dingen aan toegevoegd en ze als kerstkado gegeven aan onze ouders !!
    Ook lex had vandaag kertspakket nr 1 te pakken
    Erg leuk gevuld eigenlijk niets waar ik niet blij van werd haha !!!! en andere blij maken met de spullen die je niet nuttig vind is altijd iets leuks Toch !!!

    BeantwoordenVerwijderen