Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 1 december 2011

Dag 12 Tja....


Ik had het me nog zo voorgenomen - Geen dingen meer overnemen die ik Niet nodig heb! Maar ja... buurvrouw had laatst een prima strijkplank in de aanbieding, hartstikke handig, in hoogte verstelbaar. Dat is die van mij niet.

Beetje jammer dat ik vergeten was dat buurvrouw een verstokt kettingrookster is en strijkplank en dekkie dus nogal doorrookt ruiken. Daar ga ik mijn schone kleertjes natuurlijk niet op strijken.... En eigenlijk is het helemaal niet nodig om mijn eigen strijkplank in hoogte te verstellen - die hoogte is prima!

Kortom: gratis & voor niks op te halen een verstelbare strijkplank met heerlijk sigarettenaroma. Wie maakt me los?

2 opmerkingen:

  1. hahaha nou ikke niet! die van mij is en in hoogte verstelbaar en appeltjesfris ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi No can do heb al n eigenste plankie zonder rookluchie hihi maak er de kringloop maar blij mee !!! hihi !

    BeantwoordenVerwijderen