Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 27 november 2011

Dag 8 My mag-pile


Een heerlijk lui dagje vandaag. Perfect om een van mijn stapels papier aan te pakken. In dit geval tijdschriften. Net als boeken kan ik echt geen tijdschriften weggooien, dat is Zonde! Als ik ze gelezen heb, gaan ze naar m'n moeder of een van mijn vriendinnen. Meestal duurt het wel even voordat ik ze echt helemaal uit heb, want meestal wil ik nog een website bekijken of een boek reserveren bij de bieb. Tot die tijd kunnen ze dus echt niet weg.... Maar vandaag is het me gelukt: deze hele stapel is opgeuimd! Gesorteerd in kleine stapeltjes die binnenkort allemaal weggaan... Fijn!

5 opmerkingen:

  1. herkenbare stapel daar liggen er hier in huis ook heel wat van heb nl dezelfde boek en tijdschrift afwijking haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihih sinds kort heb ik n mooie boekenruil servise ondenkt dat helpt me van m,n overto;;ige boeken af hihiih ruil ze gewoon voor nieuwe die weer n nieuwe functie hebben nl dat ik ze kan lezen !! bladen geef ik af bij de Huisarts of Fysio voor in de wachtkamer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. euhh behalve m,n engels wonen , landleven , bulldogbladen , my dog and me hihi die wonen in m,n kast waar binnenkort niets meer bij kan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn boeken/websites/films/docu's/muziek tic heb ik redelijk in de hand door altijd een opschrijfboekje bij de hand te hebben waar ik deze direct op noteer. Dan kan het tijdschrift doorgegeven worden of weggedaan. Op een regenachtige middag kun je dan achter de pc met je boekje eens lekker los en wegstrepen wat niet meer van belang is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das idd een goed idee... Dat deed ik met interessante artikelen & websites uit magazines bij de ortho e.d. maar nu ga ik het ook doen met mijn eigen tijdschriften! :)

    BeantwoordenVerwijderen