Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 25 november 2011

Dag 6 Mijn Vergeet me niet plekje nieuwe stijl


Tada.... Nu is mijn Boedha eindelijk te zien! Alle laatjes zijn ook opgeruimd, per seizoen gesorteerd. Anne heeft natuurlijk ook haar eigen laatje. Ikke blij.... :)

2 opmerkingen:

  1. jaaaaaa nog steeds leuk!!!! super gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi vond eerlijk gezegd de voor foto leuker hihi maar nu straalt hij dezelfde sfeer uit maar dan net ff anders !

    BeantwoordenVerwijderen